Hej alla bloggläsare, jag ber om ursäkt för det dåliga uppdaterandet från min sida *skäms*, tack och lov har jag en mycket bra ursäkt att komma med: det beror på att jag och min familj reste över halva jordklotet och landade i Canada, strax efter Marmarodden.

Nåja, nog om det, här kommer lite härliga bilder som jag sitter inne med, från de evenemang som varit :)

Fallens dag

Som vanligt rodde vi in efter första vattenpåsläppet, döm om styrmans förvåning (läs skräck) när vi kommit mitt ut på fjärden, och hör ljudet som varnar för att vattnet kommer att släppas på... vi styrde snabbt in mot stranden, men märkte inget av strömmande vatten, tack och lov.




Rodden gick vidare upp till gamla vatten skidklubben, där fanns tid för en fikapaus, ja, vi gillar att fika :)



Bertil underhöll som vanligt med munspelet.







Kommentera

Publiceras ej