Eftersom jag själv varit bortrest, har jag inte mycket att komma med på just denna punkt, förutom det jag har hört berättas för mig. De två första blev inställda, pga för lågt deltagande, den tredje gick från Sandören ut på Dalälven, inte så många roddare denna gång heller, men tillräckligt för att få ihop en medlemsrodd i alla fall!

Ikväll var jag och gubben med på vår första medlemsrodd för året, bilderna från denna rodd finns än så länge på hemlig ort, men så snart de landar i min dator ska jag skriva lite mer om denna rodd, som var en av de härligaste rodder jag varit med om, vi var 6 roddare och styrman, men vädret blev bara vackrae och vackrare för var minut där vi färdades längs Bodaån och en bit in i Dalälven. Kul att vi fick med en ny medlem ikväll, välkommen tillbaka Mats!

Kommentera

Publiceras ej